Maleisië en Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Sanne van der Lelij - WaarBenJij.nu Maleisië en Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Sanne van der Lelij - WaarBenJij.nu

Maleisië en Nieuw-Zeeland

Na 10 dagen rondreizen door Maleisië samen met een vriendin zal ik verder vliegen naar Nieuw-Zeeland. Christchurch zal 3 maanden lang mijn nieuwe thuis zijn tijdens een interessante stage aan de University of Canterbury. Naast stage lopen ga ik daar natuurlijk ook zo veel mogelijk leuke en mooie dingen zien en doen, om die vervolgens met jullie allemaal te delen natuurlijk.

Recente Reisverslagen:

23 November 2014

Gelukkig kan ik er om lachen

05 November 2014

Zon, zee, strand & regen...

12 Oktober 2014

Studeren & Skydiven

22 September 2014

Van alles en nog wat

11 September 2014

Op avontuur!
Sanne

Omdat jullie mij 4 maanden lang moeten missen, en dat toch wel erg lang is, zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van alle avonturen die ik in de tussentijd beleef. Ik zal beginnen met een rondreis in Maleisië, om vervolgens stage te gaan lopen in Christchurch, Nieuw Zeeland.

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3757

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2014 - 18 December 2014

Maleisië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: